http://just-books-m.blogspot.cz/rss
twitter
    Následujte nás na twitteru! :)
https://twitter.com/Just_books_M

Top týdne (3)

Meme, které má na svědomí Luu. Ve zkratce: jde o to, že na každé pondělí je vytvořeno jedno téma, na které musíme udělat seznam (článek, cokoliv) tvořený deseti body (postavami..), ale není to přesně dané kritérium, fantazií a tvořivostí se meze nekladou.

3. Knihy z dětství

○ Děti z Bullerbynu

...od mé oblíbené spisovatelky z dětství, Astrid Lindgrenové. Poté, co jsme si knížku četli asi v první nebo druhé třídě na základce, jsem mamku hned dotáhla do knihkupectví a řekla jí, že tu knihu prostě mít musím! Je neuvěřitelné, jak si autorka dokáže pohrát s příběhem a místy, kde se hlavní hrdinové nacházejí. Tomu říkám kniha pro děti! Je jasné, že ti dnešní už moc nečtou, a najde se jenom malá hrstka těch, kteří čtou knihu, namísto různých Bravo Girl a já nevím bůhví jakých ptákovin.


○ Vodníci a hastrmani

Dobře, možná to jsou Bubáci a hastrmani. Ale já mám prostě v paměti zažito Vodníci a hastrmani, a tak si to tam chci i ponechat. Byla to moje první kniha, pro kterou jsem si šla do knihovny, takže si snad musím pamatovat, co to bylo, no ne?! (nebo ne?) Ilustrace Josefa Lady jsou skvostné stejně, jako jeho vypravování. Opět kniha, kterou by si mělo přečíst každé dítě. Klasická dětská kniha, která prostě nezklame.


○ Série Klub záhad

Tajemství s lupou? Pro mě neuvěřitelná bomba, jak někdo může vymyslet něco takového! Žádné milostné zápletky tam nebyly (aspoň, pokud si dobře vzpomínám), takže jsem v noci mohla v klidu spát. Nervozně jsem očekávala, jak to dopadne a jestli budou prozrazeni. No neuvěřitelná detektivka, to vám povím.


○ Křemílek a Vochomůrka

Když byl i večerníček, nemohla jsem si přece nechat ujít knihu. Příběhy o dvou mužíčcích z mechu a kapradí byly neuvěřitelně poutavé! A to fakt nekecám. Písmo pro mě navíc bylo více než přijatelné.


○ Dášeňka

...čili život štěnete. První kroky Dášeňky? Její postupný růst a neuvěřitelné příhody z jejího života? Kniha must-have! Zaujala mě svým čtivým obsahem a samozřejmě tím, že to bylo o psovi. 


○ Pohádky bratří Grimmů

Klasika, kterou jsem si prostě musela přečíst. Bez ní bych nebyla. No dobře, nějak bych to asi přežila a ani to dětství by nebylo nějak ochuzeno...Ale prostě...bratři Grimmové!


0 komentářů:

Okomentovat