http://just-books-m.blogspot.cz/rss
twitter
    Následujte nás na twitteru! :)
https://twitter.com/Just_books_M

Becca Fitzpartick - Zavržený



Autor: Becca Fitzpatrick

Název: Zavržený

Série: Zavržený

Nakladetelství: Egmont

Díl: První

České vydání: 368 stran, vázaná s přebalem









Česká anotace

Posvátná přísaha, zavržený anděl a zakázaná láska.
Nora Greyová je svědomitá, chytrá a rozhodně nemá ráda riziko. Jenže se zamiluje do Patche a to je její první chyba. Patchova minulost je totiž všechno, jen ne nevinná. A nejlepší, co kdy udělal, bylo, že se zamiloval do Nory.
Seznámili se na hodině biologie a Nora chce jediné - držet se od něj co nejdál. Jenže jak se zdá, Patch je vždy o dva kroky napřed. Dívka na sobě cítí jeho pohled, i když Patch není nablízku. Cítí jeho přítomnost, i když je v pokoji sama. A když své okouzlení nedokáže déle tajit, vyjde najevo, kdo Patch ve skutečnosti je a proč ji vyhledal. A za všemi otázkami, které se dotýkají jeho minulosti, si Nora a Patch mohou navzájem položit jen jedinou: „Jak hluboko dokážeš padnout?“

*****
Nora Greyová je druhačka žijící v Coldwateru, která chce jít na vysokou školu, má nejlepší kamrádku a ne moc fungující rodinu. Ale důvodů, že Nora není typická středoškolačka, je mnoho: Je hodně nezávislá navzdory jejímu věku, protože její mamka hodně cestuje a otec zemřel. Její kamarádka Vee je posedlá všemi věcmi, které Nora úspěšně ignoruje - kluci,nakupování a drama. Ale Nora již velmi brzy pozná Veeinu první chuť. Vee je Nořina spolusedící v hodinách biologie, ale když se zasedací pořádek změní, ocitne se vedle ní Patch Cipriano - znepokující, tmavovlasý a sexy tajemný kluk. On drží svou minulost pod pokličkou a je obviněn z více lží než pravd. 
Nora však brzo zjistí, že ho potkává a vidí...všude.
Ukáže se, že Patch není tak úplně obyčejný člověk a že zasedací pořádek nebyl změněn jen tak náhodou.
Při každé scéně v knize s Patchem jsem se rozplývala. Vlastně se divím, že už nejsem někde rozplynutá! Můj popis bude možná trochu nejasný, ale Patch je ten typ kluka, který by donutil každou dospívající dívku - a kdo ví, možná i chlapce - se červenat společně s Norou. Byl tajemný a sexy. O dost jiný než kluci v jiných knihách. Patch Cipriano je prostě...wow.
Vážně jsem se bavila, když jsem četla o Noře, Vee a jejich přátelství. Sledovat dívky, když se dohadovaly o jídle a dietě, kterou Vee aktuálně drží, mě bavilo.Vee je vtipná a přívětivá holka, ale pozor, neurážejte ji, protože má fakt ostrý jazyk!
Všechny postavy v knize byly skvělé a reálné. Do posledních stránek knihy jsem vúbec netušila, kdo může být protivník, který jde po Noře. A když jsem to zjistila, jenom jsem zírala...
Zápletka knihy byla úžasná. Děj mě neskutečně nadchnul a nemohla jsem tušit, že jen co knihu otevřu, už se od ní neodtrhnu. Myslím, že Zavrženého by si měl přečíst každý, protože Fitzpatricková dokáže i z úplně obyčejné scény vytvořit něco neuvěřitelného. U knihy jsem vůbec nepostřehla nudné nebo příliš překombinované scény. Zavržený měl všechno, co od opravdu skvělé knihy očekávám - fascinující nápad, úžasný styl psaní, zajímavé postavy a téměř návykový děj!

Co na knize budete (musíte) milovat:

  • Samozřejmě, chemii mezi oběma hrdiny. Je strašně návyková a budete schopni vraždit už jenom pro to, abyste si mohli přečíst další díl - pokud ho ovšem nemáte už po ruce, pak je vše v pořádku. Patch je špatný kluk, kterého prostě budete milovat. Nora je holka, která si nechce přiznat své city k němu, ale její činy mluví o opaku.

  • Příběh, který je fantastický! Tleskám paní Fitzpatrickové, že jí vůbec napadlo příběh napsat. Pokud bude film, nebudu na něm chybět - kina bojte se!
  • Obálka, superbombastická obálka! Hlavně s Patchem Ciprianem na ní (Model: Drew Doyon). Je to jedna z nejkrásnějších obálek!

Kdybych měla knihu hodnotit, tak bych jí ohodnotila největším počtem bodů. Já vím, je to už trapné, když pořád mluvím o tom, jak je děj (hlavně Patch) úžasný, ale já si vážně nemůžu pomoct. Nechci tady psát, že kniha sedne každému, protože nesedne. Mně ale sedla dokonale, a jestli vás aspoň trochu zaujala tato recenze, tak se vím, že se vám kniha zalíbí.











0 komentářů:

Okomentovat