http://just-books-m.blogspot.cz/rss
twitter
    Následujte nás na twitteru! :)
https://twitter.com/Just_books_M

Forbidden - Anotace+poděkování

Třeba vás kniha nadchne, třeba na ní zanevřete hned při pohledu na obálku. Je to jen na vás. Přináším vám překlad anotace a poděkování v knize.



Anotace

Sedmnáctiletý Lochan a šestnáctiletá Maya byli vždy spíš přátelé, než sourozenci. Společně se snaží zastoupit svou matku, nevyzpytatelnou (náladovou) alkoholičku, ve výchově svých tří mladších sourozenců. De facto jako rodiče malých dětí, museli Lochan a Maya vyrůst rychle. Stres z jejich životů – a způsob, jakým si navzájem dokonale rozumí – je sblíží více, než by dva sourozence mělo. Ve skutečnosti tak blízko, že se do sebe zamilují. Jejich tajná romantika kvete do hluboké, zoufalé lásky. Vědí, že jejich vztah je špatný, a že není možné v něm pokračovat. A přesto nemůžou zastavit tak neuvěřitelně opravdové city. Vzhledem k tomu, že všechno směřuje k výbušnému a šokujícímu finále, jedna věc je jistá: zničující láska nemá šťastný konec.





Poděkování

Přála bych si, abych mohla říct, že psaní této knihy bylo lehké. Nebylo. Ve skutečnosti to možná byla ta nejtěžší věc, jakou jsem kdy v životě dělala… Proto dlužím velký dík všem, kteří mi v těchto těžkých dobách pomáhali a podporovali mě. Za prvé, tato kniha by nikdy nevznikla, nebýt vášně a neochvějné víry mé redaktorky, Charlie Sheppard, která nejenže bojovala za samotnou tvorbu knihy, ale pokračovala v boji i nadále, když jsem se mnohokrát chtěla vzdát, a tak ji udržela naživu. Taky chci své srdečné díky dát Annie Eaton, která byla tak povzbuzující a pořád silně věřila ve mně a v knihu samotnou. Editoři Sarah Dudman a Ruth Knowles pracovali velmi tvrdě, a já jsem vděčná za jejich trpělivost, všechny odborné znalosti a odhodlání (oddanost). Můj dík taky patří Sophii Nelson a projekčnímu týmu, za jejich neocenitelné přispívání.
       Zvlášť jsem vděčná mé rodině za její neuvěřitelnou podporu. Nejenže má máma neúnavně opravovala a četla každou větu, ale taky mi pomáhala najít čas a energii, abych ji vůbec napsala. Tansy Roekaerts poskytnul konstruktivní zpětnou vazbu ke všem mým knihám, a vždy věděl, jak mi pomoct, když jsem byla na mrtvém bodě. Tiggy Suzuma je chlouba mého života, a nějak se jí podařilo mě rozesmát během těch špatných časů a nebrala všechno příliš vážně. Thalia Suzuma mi taky dávala neocenitelnou zpětnou vazbu, celou dobu s praktickou pomocí a odbornými radami. A nakonec, jsem šťastná za to, že mám nejlepší kamarádku, Akiko Hart, která mi nepomohla jenom psát, ale ještě něco důležitějšího. Pomohla mi žít.


Můžeš zavřít oči před věcmi, které

nechceš vidět, ale nemůžeš zavřít srdce

před city, které nechceš cítit.

Anon.     

                           



0 komentářů:

Okomentovat