http://just-books-m.blogspot.cz/rss
twitter
    Následujte nás na twitteru! :)
https://twitter.com/Just_books_M

Waiting on Wednesday (4)

Waiting on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem tohoto meme je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

 Začínající návrhářka Lola Nolanová nevěří na módu… věří v kostýmy. Čím výraznější outfit, čím třpytivější, čím zábavnější, čím divočejší – tím líp. Ale Lola je přes neskutečné modely také hodnou dcerou a kamarádkou s velkými plány do budoucna. Všechno je perfektní (včetně jejího sexy přítele rockera), dokud se do sousedství nevrátí obávaná dvojčata Bellova. Calliope a Cricket. Hlavně Cricket, nadaný vynálezce, který zrovna vystoupil ze stínu slavné sestry. Cricket, který by se moc rád vrátil do Lolina života. Lola teď dumá, jak se poprat s city ke klukovi od vedle… a vypadá to na dlouho!







Kniha je novinkou nakladatelství CooBoo a pokud mě pamět nešálí, vyšla teď v květnu. Já jsem připravená si knihu koupit hned, jak to půjde. Maximálně se na ni těším, protože Polibek pro Annu se mi strašně líbil, a když jsem si přečetla kladné ohlasy na Lolu, řekla jsem si, že ta kniha prostě musí být moje!


0 komentářů:

Okomentovat