http://just-books-m.blogspot.cz/rss
twitter
    Následujte nás na twitteru! :)
https://twitter.com/Just_books_M

On my wishlist (2)

Sobotní meme, které vytvořilo Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihy, které bychom si přáli dříve či později přečíst.

Pro dnešní sobotu jsem si vybrala knihy, u kterých se nejspíš budete divit, že už je nemám přečtené dávno.



Název: Padesát odstínů šedi
Autor: E. L. James

Knihu, kterou už nejspíš přečetl každý. Až na mě. Dobře, přiznávám, že jsem se po ní měla poohlédnout už dříve, ale to jsem ještě na ni zálusk neměla. Ale když už i naše češtinářka řekla, že se chystá si ji přečíst, tak to by už bylo sakra divné, že jsem ji ještě v ruce neměla já. Přiznávám, že mě nikdy nebraly knihy s touhle tématikou. Ale když už je to světový bestseller, tak ta zvědavost mi alespoň stojí za to, abych si ji přečetla.









Název: Terapie láskou
Autor: Mathew Quick

Na film se rozhodně hodlám podívat, ale pokud u jakékoliv knihy existuje i film, ráda si první přečtu samotnou knihu a až pak se podívám na film. Už jenom kvůli Jennifer mi stojí za to, abych se na film podívala. Na knihu se ohromně těším. Je to taková ta směsice nadšení, kdy máte chuť začíst se do knihy během pěti minut, a ještě většího nadšení, kdy chcete mít knihu hned u sebe a klidně s ní budete i spát. Jsem šíleně zvědavá a plánuju si ji ve velmi brzké době pořídit.


0 komentářů:

Okomentovat